Durata de livrare: 1-5 zile lucratoare
Serviciu revizie completa aer conditionat in 1-3 zile lucratoare
(verficare produs si eliminare bacterii, mucegai si mirosuri neplacute, incarcare cu Freon)
Termeni si conditii pentru executarea serviciului
Termen pentru efectuarea serviciului 1-3 zile lucratoare de la data achizitiei serviciului (termenul de efectuarea serviciului se refera la zile lucratoare si se calculeaza incepand cu ziua lucratoare, urmatoare achizitiei de talon. Zilele lucratoare sunt de luni pana vineri)
Procesul de revizie completa Aer Coditionat presupune urmatoarele etape:
Pentru fiecare split suplimentar - 300 Ron, cost suplimentar achitat de client catre partener.
Acest serviciu nu include: schimbarea sau inlocuirea izolatiei traseului frigorific, matisare, furtun dren, cabluri electrice, stechere sau alte materiale si operatiuni initiale/ sau verificarea etanseitatii traseului frigorific cu azot sau inalta presiune (in cazul in care exista pierderi de agent frigorific). Acestea se vor constata la fata locului de catre echipa de service si se vor plati separat in urma unui deviz intocmit de acestia.
Drepturile si obligatiile clientului
Clientul trebuie sa asigure conditii de lucru corespunzatoare echipei de igienizare/curatare aer conditionat. Clientul isi asuma responsabilitatea pentru riscurile sau posibilele deteriorari produse zidariei, retelei electrice, de gaz , apa si canal, etc., ce pot aparea in urma montajului, in locul ales de client. Conform instructiunilor de utilizare ale aparatului, cumparatorul este responsabil pentru intretinerea periodica in garantie a produsului.
Clientul este obligat ca, la prezentarea echipei de instalare/ montare/igienizare aparat autorizate MOFT CLIM, sa prezinte certificatul de garantie si bonul/ factura fiscal de achizitie a serviciului. Pierderea acestor documente poate anula drepturile cumparatorului in perioada de garantie.
Nu sunt incluse in montajul standard: manopera, materialele aferente instalarii produsului si materialele aferente zidariei (tencuieli, vopseluri, tapete etc.), lucrari de modificare si reparare a instalatiei electrice a imobilului, operatii de modificare a pozitiei unor obiecte ce restrictioneaza montajul (ex.mobila), repozitionarea ulterioara a produsului dupa montaj, lucrari de curatenie ca urmare a producerii de praf, lucrari de mascare a traseului (cu rigips, canale speciale, etc.), etc.
Se va percepe un cost suplimentar de 60 RON pentru urmatoarele situatii: daca la data programata nu se poate realiza serviciul de igienizare deoarece cumparatorul nu este la domiciliu, nu sunt conditii pentru a se efectua serviciul sau cumparatorul nu prezinta documentele originale de achizitie ale serviciului.
Orice reclamatie privind calitatea/ intarzierea serviciului se poate face telefonic la Call Center, la numarul de telefon 021 555 41 74
Achizitionarea serviciului de igienizare /curatare aparat de aer conditionat presupune acordul asupra prezentelor conditii de efectuare a serviciului. Clientul este de acord cu prelucrarea datelor personale de catre Moft Clim SRL si a subcontractorilor acestora, in vederea executarii prestatiilor contractate.
Datele personale nu vor fi instrainate catre alti terti si nu vor parasi teritoriul Romaniei.
Drepturile si obligatiile prestatorului de servicii
Garantia oferita pentru igienizarea produsului este de 3 luni din momentul finalizarii serviciului. Deteriorarile estetice sau urmele de soc mecanic care nu au fost aduse la cunostinta vanzatorului in momentul achizitionarii, NU fac obiectul garantiei.
Garantia nu acopera accesoriile, consumabilele precum si subansamblele casabile (filtre, geamuri, butoane, burlan, etc). Daunele provocate aparatului de catre fenomene naturale (trasnet, inundatie, cutremur, etc.), incendii, accidente, variatii de tensiune electrica, neglijenta in utilizare NU il fac raspunzator pe vanzator/ instalator de acestea.
Deplasarea echipei de montaj in afara localitatii se efectueaza la un cost de 2 ron/km (tva inclus), daca solicitarea este in arafa Mun. Timisoara (tarif dus - intors), din cauza anumitor factori (de ex.: trafic, volum mare de solicitari, conditii meteorologice nefavorabile sau a altor evenimente cauzate de alte parti), intervalul de timp comunicat pentru efectuarea solicitari poate suferi anumite modificari.